Saturday 2 April 2011

MENGISI MASA LAPANG !

           assalamualaikum . dah lama gak ae aku x update blog nie . hahaha . maklumlar , zaman masih sekolah . bnyk homework nak kene buat , cikgu suruh tulah , cikgu suruh nie laa . macam-macam . ari jumaat lepas pon BARU je lepas kene marah ngn cikgu . kau-kau beb die sound aku depan cikgu-cikgu lain . perhhh . aku ape lagi , ngn muka x bersalah n  buat x tau je an . huh . hurm . *malu beb
            Dah-dah . lupekan cite kene marah tu . huh . buat sakit hati aku je . haisss . smlm aku gi lah kedai buku dekat bla bla blaa  . cari punye cari buku yang aku nk beli  , skly tejumpe buku lain yang bukan buku aku nk beli . haha . aku terjumpelah an sebuah  novel  . aku belek-belek ar novel tu . skly aku boleh tertarik pulak ngn novel tu , ape lagi . kluarkan dompet . tanpa memikir panjang dan menoleh kiri dan kanan . beli ! . haha .seriously , first time dalam sejarah hidup aku , aku baru tertarik sangat ngn novel . hahaha . law bce novel lain pon , stakat baca setengah jalan . n then , dah x tau ke mana novel tu . haha .
           korng mesti nak tau kan novel ape yang aku beli ? hahaha . 
                                                         
                                                           *ini dia novel yang aku beli itu* 
                         
                   I HOPE , I CAN FINISH READ THIS NOVEL FOR THE FIRST TIME IN MY LIFE :D 
                                                 
                                                                     *INSYALLAH*
      
                                                             ASSALAMUALAIKUM ^_^ 
    
                               

No comments:

Post a Comment