Sunday 17 April 2011

SPE-PETRODRIVE ~ BEST ~

              Assalamualaikum semua ! huh . smlm sekolah aku ada buat mcm lawatan  pegi UTM smlm . kat sana mcm ada sedikit ceramah n memperkenalkan apa itu pertroleum n anythings lar about pertroleum . kat situ masa mula2 kiteorng smpy , juzt sekolah kiteorng je yang first2 smpy . sekolah lain semua belom ada . haha . bertapa semangat  sekolah kiteorng . hihihi . dlm setengah jam gitu , sekolah lain pon smpy , antaranya sekolah: sains johor , tun fatimah , tun aminah , smktu1 ,desa skudai , sri skudai , nesa . MUTIARA RINI , n ada 2 sekolah aku lupe namanya .--' . 
              Mula-mula time start dengar ceramah an . aku duduklah sebelah budak cina sbb aku x ada membe sioutt --' , perhh , barang asyik bercakap punyer , hahaha . *memekak . --' *buat malu sekolah je . dah abis tu , abng2 n akak2 fesi ajaklah kiteorng main , mcm kapten lanun ntah ape larrr . HAHA . tpy mmg fun giler . stress semua boleh ilang . lepas tu , kiteorg dibhagikan kumpulan yg x rasmi . sesi perkenalan pon bermula , n then dieorg memperkenalkanlh dgn lebih mendalam ape itu petroleum , n anyting . 
              Lepas tu , rehat . tea break . aku ingt teh , skly minum nescafe ! haha . ape lagi , buang je lah air tu . n then . lepas rehat tu , kumpulan rasmi pon berkumpul . aku dapat group 10 . n kiterorng beri nama kumpulan PETRO GENIUS . amcm >? hebat x budak sains jb pilih nama , hihihi . nilah antara sahabat2 aku yang x akan aku lupe smpy biler-biler n sory for the fesi , x ada your pic . sorry :( : 


                                


                               * nie leader team aku . nama die amirul , die mmg terbaik ar jdik leader ! 










                                 


                               yang tengah tunduk tu nama die aida  -->seorng yg kreatif  , tengah lysa -->layan kepala , n yang kecik tu misha-->pendiam .




                                      
                               * Lupa lah nama dua orang nie , hihihi , sory guys ! --'  sporting ! 





                                  
                                             * terbaik ar die nie , nama die mohan ! kepala gile-gile~

                                       
                             * yang tengah pegang camera tu namanye Farah Wahida . 
                          

                     
                                         
                                           *yang duduk depan aku nie , nama die nasrulah . 


                    


                                             * pakai bju ijau tu aku lupe lah nama die , sory --' 





                                              ^___________FRIENDS_____________^


                    
  Aku suka mase kena buat plnta minyak , perh . perah otak nk buat tempat planta minyak . antaranya : 
             
               . 
                                          
                                                 * planta group ke berapa ntah . 




                                    
                                        * kalau korng boleh nmpk an , aku nyer planta minyak nun di belakang sana ! dekat ngn tiang . belah kanan .


                                         


                                         
                                                                  *planta minyak siap ada pelampung , HAHA 


                                        
                                                                    *PLANTA ~
          
                                   
                                                                 *PLANTA 
                                         
                                   


                              * yang ramai2 kumpul tu , juri tengah menilai stabil ke x pelantar minyak tu ~?


                                  
               Lepas je habis bina planta minyak nie , perpisahan pon berlaku T____T *paling aku x suka . perrhhh . n berpisah dr kawan2 yang baru kiter jumpe nie walaupun x smpy 1 hari , sangat susah untuk aku berpisah , kenapa ntah . perasaan sedih pon tiba-tiba hadir dalam diriku ni . huh . :( . biler lah dapat jumpa korng lagi , apekan daya , semua ada rumah masing-masing . huh . apa-apa pon , kumpulan kiteorg dapat kumpulan paling ceria ^____^ . inilah hadiahnya : 


                              
                                 * semua berebut woooo . HAHAHA 


                                 
                                                 * AMIK-AMIK ~  HAHAHA . bwak balik . 




           Aku harap-harap sangat dapat jumpe korang lagi pada masa akan datang n aku x akan lupekan korng    :'D 


      kawan ibarat matahari yang datang tiap-tiap hari , biler terpisah , pasti akan bertemu kembali ~ ^__^        insyallah <3      






              assalamualikum <3 :')
                     

1 comment: