Thursday 21 April 2011

WAHAI DRY ICE !

        

               Dry ice  atau dikenali sebagai ais kering . haha *x boleh blah nama dalam bahasa melayu. Kawan-kawan aku (ali n asma n erika)termasuk aku gaklah tengah cari kau sekarang nie --'. kau kat mana sekarang dry ice ? kat tempat ice batu ker ? kat tempat orang jual ais-skrim ker ? kau tau x . sebab kau satu bahan je x ada kan . nk buat experiment pon x boleh . menyusahkan betol lah kau nie boleh ada , haisss . cm cila** ! HAHA . hm , ingtkan kalau kau ada boleh buat experiment kiteorang lagi gempak , tapi , bile aku cari kau kat makmal . kau menyembunyikan diri . dimanakah kau ? cubalah berbisik dengan aku walaupun 2 saat , pleaseee >.< . tapi , pembantu makmal telah mengatakan bahawa "dry ice x ada lah dik , kalau nak dry ice , kene pergi kilang die , kene beli dari sana . dry ice nie x boleh pakai supplier" . aku dengan hati yang sedih n kecewa . mengundurkan diri daripada tempat itu . n try cara lain . tapi sekarang cara  ? cara ape ? *blank , tukar experiment lain ? HAHA . tadi baru je aku try buat experiment lain kat makmal sekolah . ! perh . x cam boring plak an --' . btw , dahlah kene buat persentation esokkkkkk ! >.< . kepala otak diawww ! --' . cuma ada satu jalan je ! sama ada kiteorang nak berundur diri @ still buat experiment yang bosan tu ? O.o''



     

  *   KALAU KAU ADA KAN . MMG GEMPAK BEB . MCM NILAH NNTY ! TAPI . . . . . . . . . . . . . . . . ..  . . . . . . . . . . . . . 

No comments:

Post a Comment