Saturday 23 April 2011

AKHIRNYAAA !

              




            


                 assalamaualaikum  ! akhirnya . aku berjaya jumpa experiment yang perlu aku buat TANPA menggunakan dry ice ! selamat tinggal dry ice . !  HAHA .ha ? sebelum lupe . ada ahli baru yang menggantikan orang di kumpulan aku iaitu (asma,azwan,myra,ali) ! korang semua mesti nak taukan experiment ape ? hihi . juzt wait  . ni semua hasil carian kiteorang dari gogglelah semalam , dari pagi search , smpy lah dalam kol 11 gitu --' baru jumpa experiment yang betul-betul kiteorang nak buat . hahaha . kalau x an , kepala aku sekarang nie asyik kene pikir je nak buat ape . huhu . tapi , biler kiteorang dah betul-2 confirm nak buat experiment yang kiteorang jumpa smlm an , baru aku dapat tau tadi  kat taman u rupanya ada jual dry ice ! MACAM HAISSS ! perrhhh , panasss jeh beb ! tak pe , lupekan jela . haiss . ape-ape pon , sekarang experiment aku berjalan dengan lancar . ha ! aku ada ar satu cerita . tadi kat sekolah , kiteorang kene buat persentation pasal experiment yang kite nak buat kan . n then , ada 4 orang AMOY , die tengok kiteorang punye experimentkan .n then , die memberi experasi muka yang seronok n muka suka . perhh . ahaha . aku ape lagi . tersenyum lebarlahkan . itulah yang aku harapkan . akhirnya , dapat gak ! yeahhh ! haha . alhamdulilah , harap . semuanya berjalan dengan lancar :D . insyallah . assalamualaikum :)







No comments:

Post a Comment