Friday 6 May 2011

ROKET ? BAD !

          Assalamualaikum . kenapa ae sejak akhir-akhir nie aku mengalami pelbagai perasaan iaitu kecewa , gelisah(sebab nak exam),  gembira n lain-lain yang seangkatan dengannya . Aku pun x tau sebab ape or macam mana perasaan nie boleh ada kat aku kebelakangan nie . entahlaaa . kadang-kadang aku terpikir gakk sebab ape .  hmm .
 okey-okeyh . jangan meleweyh .  kita berbalik pada tajuk kita iaitu roket . HA ! semalam baru je pertandingan roket . hahaha . aku dengan membe kawan aku betul-betul siapkan roket parachute  tu tepat-tepat time pelancaran tu nak start . team work with he like S#$K ! semua nak ikut kepala die . cadangan aku langsung x nak . nak keluar duit RM00.50 $ pon nak pikir lama sebab nak beli tanah liat . haisss . share-sharekan , haiss . payahhh ! sabo je aku ngan kau . zzzzz . okeyh-okeyh . sambung ~ paling susah rasanya masa nak potong plastic nak buat parachute . perh . nak masukkan benang dalam lubang punyalah susah giler n masa nak potong plastic  ! HAHA . x cam nak naik angin plak an dahlah panas . haiss .
okey-okey , kiteorang team yang mula-mula sekali melepaskan roket target , haaha , amik kau . naik separuh n then hancusss . x smpy target . tulah , aku suruh ikut aku punya idea x nak . lepastu nak membebel plakkkkkk ! like #@%# ! lepastu second test , haha . lagi hancurrr . lol . ade pergi arahkan ke bawah . bapak ar . x cam sengal plak an . aku diamkan jelaaa . 
n then , smpy masanya rooket parachute dilancarkan an . kiteorang lagi kene start first-2 . haha . masa terbang tu x adalah tinggi sangat . n then terbang-terbang sangkut kat atas bumbung . giler ar . nak amik pakai ape an , haha  . nasib baiklah ada budak form3 yang ingin tolong amikkan roket tu . haha . lepastu , second test punya , aku pakailah idea akukan , aku dah geram , sound je ar . haha .* x tahan weyh , dah sabar tahap gaban . asyik ikut cakap die . haha . n then , kiteorang mulakanlah second test , perh . tinggi memang tinggi giler ar , tapi SAYANG BETULLL . x terbukak , ramai peserta yang masuk tpy dieorang punya pun macam tu gak . haha , 
okey-okey , jika kita nak berjaya dalam sesuatu pertandingan , tidak perlulah ada sifat-sifat selfish , mesti teamwork,terima pandangan orang lain (AKU) , haiss . okeylahhh . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment