Sunday 8 May 2011

mother days !

            
Assalamualaikum . mother days ? yeahhh . sebenarnya tiap-tiap hari kita menyambut mother days , tapi aku rasa hari nie hari mother days are more special than other days . tapi ada yang tak dapat menyambut mother days disebabkan ibunya telah meninggal . tapi aku harap , korang tabah yer . walaupun ibu korang telah meninggal , korang tetap boleh bagi dieorang hadiah kat sana , iaitu doa seorang anak . doakan lah ibumu .  entahlaa . mungkin ada bagi sesetengah orang , dieorang menanggap hari ibu macam x ada ape or juzt macam biasa . tapi , kita haruslah bersyukur kerana kita still ada mak dan mampu berkasih sayang . cuba bayangakan kalau dieorang dah tiada ,dengan siapa lagi tempat kita nak bergurau ? bermanja ? berkongsi cerita ? berkasih sayang ? bersama maklah kita meluahkan segalanya . pada mak kita , mother days nie adalah suatu hari yang cukup indah kot pada aku . yealahh . bukan korang selalu pon cakap kat ibu or mak korang macam nie "selamat hari ibu or selamat hari mak"  , cuba korang tengok  muke ibu or mak korang , cara senyum die lain . x macam hari-hari yang biasa . biler die bagi reaksi macam tu , aduh , jatuh cinta lagilah aku kat mak aku . haha . n mungkin akan terngiang-ngiang kot kat otak aku nie . senyuman tulah yang memberi aku semangat untuk aku tempuh halangan yang datang . mak , terima kasih yerrrr . :') . to all mom there's ! selamat hari ibu yer . assalamualaikum . selamat hari ibu (zaleha bte jamiaan)

No comments:

Post a Comment