Tuesday 29 March 2011

PERLUKAH ADA PERGADUHAN ?

          Assalamualaikum . tajuk ape ni ? Perlukah ada pergaduhan ? ha ? ape tu ? *blurr --' , hahaha . mesti korang terpikirkan ape yang aku maksudkan . hahaha . Sebenarnya aku baru balik dari main futsal . Dan kat futsal tadi , ketika aku bermain adalah sedikit salah faham antara kawan aku dengan kumpulan 1 lagi yang aku sedang lawan  ni . 
           Macam ni ceritanye , ketika kawan aku  sedang hendak merampas bola dari kaki kumpulan yang aku lawan ni , die pun terbentes kaki budak yang sedang bawak bola ni . Then budak tu pon jatuhlah , bangun-bangun je , budak yang jatuh nie  nak mara-mara kawan aku nie  and then tolak-tolak bahu kawan aku  WHAT THE H**L ! * sabar je aku tengok ! , aku pon dah kurang seronoklah kalau main gaduh-gaduh ni . HILANG SELERA !   yang kawan aku nie diam je lar  n then change with subsitude . huh . sepatunya ,MaiN bola macam kat bawah ni ! DAMAI DAN TAK ADA GADOH-GADOH !
                          
           Adatlahkan law main bola sampai jatuh-jatuh , ada luka-luka . law tak ada jatuh-jatuh tu namanye BUKAN MAIN BOLA  .  S***ID ! kau bagitau aku lar permainan ape yang main sopan -sopan ? ha ? kau ingat main bola nie macam main kahwin-kahwin ke ? ha ? main congkak ke ? main masak-masak ? ! ADOI ! 
                   
               HAHAHA ! kalau yang kat atas ni aku rasa sesuai untuk orang yang  mcm KAU !! sabar
                             
                Aku rasakan , tak eloklah kita main gaduh-gaduh macam ni , kau ingat court tu kau sorang je ke yang gune ? kau ke yang beli ? *pikirlah orang sekeliling weyhhh !  . adoiii . Lagi pon , aku rasa tak ada faedahnye yang kau dapat law gadoh-gadoh nie and  IT JUZT WASTE YOUR TIME  . .  lebih baik kita main damai-damai sudah , aman sikit main , aku pon boleh main dengan senyum and boleh lupekan HOMEWORK seketika . haha *bocor rahsia aku x buat homework . haha .  
HANYA ORANG BODOH SAHAJA YANG BERTINDAK TANPA MEMIKIR PANJANG !   :D

               Assalamualaikum . :D 
               
             

No comments:

Post a Comment